Hei,
Olen muuttamassa ja haluan sanoa liittymäni irti. Irtisanominen on todella vaikeaa. Maanantaina 31.3.2014 yritin aikani päästä asiakaspalvelusta läpi tuloksetta. Päätin lähteä käymään Sonera-liikkeessä Turun Skanssissa. 30 min odottelun jälkeen pääsin tiskille, jossa palvelija kysyi ensin henkkarit ja sitten puhelinnumeron. Tämän jälkeen hän ilmoitti, että "irtisanomistiimi soittaa sinulle huomenna". Siis mitä? Paikalla käynti ei riitä! Noh puhelua on nyt odotettu kolmatta päivää tuloksetta. Mitä tässä nyt voi tehdä kuin jonottaa maksulliseen asiakaspalveluun ikuisuuden?
t: Kimmo
Sivu 1 / 1
Hei kimmo1366!
Sonera Kaupat on tosiaan ohjeistettu laittamaan irtisanomispyynnöt erityisen tiimin hoidettavaksi, joten sen takia he eivät voi lopettaa liittymää siinä paikan päällä. Ilmeisesti tämä pyyntö on nyt jäänyt jonnekin matkan varrelle jos olet soittoa noin kauan odotellut. Laitoin pyynnön nyt uudelleen eteenpäin ja sinulle soitellaan maanantaina. Toivottavasti pääset vastailemaan jotta saadaan asia hoidettua.
Sonera Kaupat on tosiaan ohjeistettu laittamaan irtisanomispyynnöt erityisen tiimin hoidettavaksi, joten sen takia he eivät voi lopettaa liittymää siinä paikan päällä. Ilmeisesti tämä pyyntö on nyt jäänyt jonnekin matkan varrelle jos olet soittoa noin kauan odotellut. Laitoin pyynnön nyt uudelleen eteenpäin ja sinulle soitellaan maanantaina. Toivottavasti pääset vastailemaan jotta saadaan asia hoidettua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.