Skip to main content

Liittymän irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

(EDIT) Homma hoidossa, kiitos!

1 kommentti

  • September 9, 2010
Laajakaistaliittymäsi irtisanominen on tilattu päivälle 30.9.2010. Soneralta kertamaksulla ostettua modeemia ei tarvitse palauttaa, sillä kyseessä on asikkaan omistuksessa oleva laite. Koti TV:n (jota liittymässäsi ei ole) digiboxi ja palvelureititin ovat Soneran omaisuutta ja ne palautetaan jos palvelu lopetetaan.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu