En nyt löydä nopeaa parempaakaan paikaan asiasta ilmoittaa. Irtisanoisin liittymäni siten, että tämä nykyinen olisi viimeinen kuukausi. Syynä muuttoni opiskelijakämppään jossa on tietysti ihan oma verkkonsa. Kämppäni on ollut minulle vuokrattuna jo tästä kuusta lähtien.
Mikäli Sonera haluaa soittaa asiasta, niin mikä jottei. Tiedän kuitenkin, että tämä on pätevä syy sopimuksen purkuun.
Itse kaistasta (joka minulla vajaan vuoden kai on ehtinyt olla) minulla ei ole juurikaan pahaa sanottavaa. Nopeus tällä 100/10 yhteydellä oli sisään noin 54-55mbit aina, ulos 11mbit. Tämä ei minua niinkään haitannut, koska yhteys oli erittäinkin vakaa. Alkuun tuli ehkä yksi tai pari pikaista katkoa jonka jälkeen mentiinkin käytännössä katkotta. Tämä on se tärkein juttu itselle yhteydessä, että se ei nimenomaan katko. Kiitos.
Sivu 1 / 1
Hei hermanni45! Homma saatiinkin kuntoon Asiakaspalvelumme kanssa:)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.