Olen irtisanonut liittymäni puhelimitse, johtuen huonosta kuuluvuudesta ja todella surkeasta nettinopeudesta. Henkilö toisessa päässä kertoi ettei merkitse irtisanomista, vaan uusi operaattori ilmoittaa siirtymisen teille. Uusi operaattori ilmoitti että uusi liittymä aukeaa vasta 18.3..
En aio maksaa kurjasta nettiyhteydestä enää uuden alkavan laskutuskuukauden muutamalta päivältä maksua, vain koska henkilö ei merkinnyt irtisanomista loppuen määräaikaisen tarjouksen loppuun, vaikka tein irtisanomisen reilusti ennen määräaikaa!
Kuinka toimia? Ja juu, en aio jonottaa kalliilla hinnalla jälleen palvelunumeroonne, kiitos!
liittymän irtisanomisen alkaminen??
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.