Hei,
Tilasin verkkokaupasta puhelimen ja liittymän. Mikäli en ota liittymää käyttöön, niin tuleeko siitä mitään maksuja? (tilausvahvistuksessa lukee: Sopimuskausi: 12 kk)
t. MIN1
Sivu 1 / 1
Hei MIN1!
Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen näkemään minkälaisella sopimuksella olet ottanut laitteesi.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen näkemään minkälaisella sopimuksella olet ottanut laitteesi.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
En tilausvahvistuksesta mitään asiakasnumeroa löytänyt. Mutta yleisellä tasolla liittymän peruminen/käyttämättä ottaminen lienee etämyynnin kautta tilatessa mahdollista?
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/etamyynti/peruutusoikeus/
t: MIN1
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/etamyynti/peruutusoikeus/
t: MIN1
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.