Skip to main content

Liittymän käyttöönotto

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Hei,

Tilasin verkkokaupasta puhelimen ja liittymän. Mikäli en ota liittymää käyttöön, niin tuleeko siitä mitään maksuja? (tilausvahvistuksessa lukee: Sopimuskausi: 12 kk)

t. MIN1

2 kommenttia

  • January 17, 2014
Hei MIN1!

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen näkemään minkälaisella sopimuksella olet ottanut laitteesi.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • January 17, 2014
En tilausvahvistuksesta mitään asiakasnumeroa löytänyt. Mutta yleisellä tasolla liittymän peruminen/käyttämättä ottaminen lienee etämyynnin kautta tilatessa mahdollista?

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/etamyynti/peruutusoikeus/


t: MIN1