Tilasin valokuidun (24M) viime keskiviikkona (30.10). Reititin tuli postissa maanantaina 4.11.
Milloin ja miten minun pitäisi saada vahvistus liittymän kytkennästä? Olisi kiva saada netti käyttöön jo viikonlopuksi..
//Daniel Lindqvist
Sivu 1 / 1
Hei daniellind
Sinulle olisi tullut saapua txt-viesti liittymän kytkennästä matkapuhelimeesi. En löytänyt kuitenkaan ilmoitettu yhteysnumeroa sinullepäin? Liittymä on kuitenkin kytketty eilen osoitteeseesi, oletko kokeillut yhteyttä kaikista puhelinpistorasioista? Voisit tarvittaessa olla yhteydessä suoraan vikapalveluun 0206 90101 jos liittymä ei silti lähde mistään rasiasta toimimaan.
Sinulle olisi tullut saapua txt-viesti liittymän kytkennästä matkapuhelimeesi. En löytänyt kuitenkaan ilmoitettu yhteysnumeroa sinullepäin? Liittymä on kuitenkin kytketty eilen osoitteeseesi, oletko kokeillut yhteyttä kaikista puhelinpistorasioista? Voisit tarvittaessa olla yhteydessä suoraan vikapalveluun 0206 90101 jos liittymä ei silti lähde mistään rasiasta toimimaan.
Hei!
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Ainoat puhelimeeni tulleet tekstiviestit ovat 14000-numerosta tulleet käyttäjätunnus ja salasana.
Kokeilin äsken josko netti toimisi (asunnon ainoasta puhelinpistokkeesta), mutta DSL-valo ei millään syty palamaan.
//Daniel
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Ainoat puhelimeeni tulleet tekstiviestit ovat 14000-numerosta tulleet käyttäjätunnus ja salasana.
Kokeilin äsken josko netti toimisi (asunnon ainoasta puhelinpistokkeesta), mutta DSL-valo ei millään syty palamaan.
//Daniel
Hei Daniellind,
Sinulle oli kirjattu valmiiksi alustava vikailmoitus ja tästä sinulle olisi pitänyt tulla myös tekstiviesti jossa on vastausohje mukana. Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin vastaathan tuohon viestiin ohjeen mukaisesti.
Sinulle oli kirjattu valmiiksi alustava vikailmoitus ja tästä sinulle olisi pitänyt tulla myös tekstiviesti jossa on vastausohje mukana. Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin vastaathan tuohon viestiin ohjeen mukaisesti.
Hei!
Tilasin valokuituyhteyden 29.10 ja valitsin kytkentäpäiväksi mahdollisimman pian. Milloin saan yhteyden käyttööni? Vanha laajakaistani katkaistiin tänään ja nyt olen ilman nettiyhteyttä. Sopimukseen kuuluva modeemi on jo toimitettu. Minkäänlaista ilmoitusta(tekstiviestiä) palvelun kytkemisestä ei ole näkynyt.
Tilasin valokuituyhteyden 29.10 ja valitsin kytkentäpäiväksi mahdollisimman pian. Milloin saan yhteyden käyttööni? Vanha laajakaistani katkaistiin tänään ja nyt olen ilman nettiyhteyttä. Sopimukseen kuuluva modeemi on jo toimitettu. Minkäänlaista ilmoitusta(tekstiviestiä) palvelun kytkemisestä ei ole näkynyt.
Hei Forsau,
Näyttäisi siltä että yhteyden pitäisi olla huomenna toiminnassa. Laitoin asiasta vielä kyselyä eteenpäin josko olisi mahdollista aikaistaa tuota. Oletko kytkenyt laitteet jo valmiiksi? Modeemi kannattaa ainankin kytkeä jo valmiiksi ja laittaa virrat päälle.
Näyttäisi siltä että yhteyden pitäisi olla huomenna toiminnassa. Laitoin asiasta vielä kyselyä eteenpäin josko olisi mahdollista aikaistaa tuota. Oletko kytkenyt laitteet jo valmiiksi? Modeemi kannattaa ainankin kytkeä jo valmiiksi ja laittaa virrat päälle.
Hei!
Kiitos nopeasta vastauksesta. Modeemi on jo kytkettynä ja virrat päällä.
Kiitos nopeasta vastauksesta. Modeemi on jo kytkettynä ja virrat päällä.
Hei Forsau,
Liittymän tilaus on mennyt läpi ja liittymän pitäisi olla toiminnassa. Testaathan liittymän toiminnan. Mikäli yhteys ei ole lähtenyt toiminaan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Liittymän tilaus on mennyt läpi ja liittymän pitäisi olla toiminnassa. Testaathan liittymän toiminnan. Mikäli yhteys ei ole lähtenyt toiminaan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Sain eilen ilmoituksen, että liittymäni olisi jo kytketty, mutta yhteys ei silti toimi. Missähän vika? Modeemin dsl-valo ei pala. Olen tarkastanut modeemin asetukset ja niiden pitäisi olla oikeat.
Nyt on kulunut viikko siitä, kun sain viestin liittymän kytkemisestä, eikä vieläkään netti toimi. Olen tehnyt asiasta kolme vikailmoitusta, joista kaksi ensimmäistä netissä tehtyä, katosi ilmeisesti taivaan tuuliin ja vasta kolmas puhelimella tehty meni läpi. Lisäksi vikapalveluun oltiin vielä yhteydessä puhelimitse jolloin selvisi, että kytkentä on tehty virheellisesti tai sitten sitä ei ole tehty laisinkaan. Onko tosiaan näin, että kytkentää ei voi mitenkään nopeuttaa, vaikka virhe on täysin Soneran? Asiakaspalvelun laadussa on todella parantamista, jos tälläisessä tapauksessa asiakkaalle ilmoitetaan, että hän on taas normaalissa "kytkentäjonossa" ja ilmeisesti vieläpä jonon perällä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.