Skip to main content

Liittymän laskutuskausi + kysely laskuista

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tarvitsen laskun 1.9 alkaen erillisenä, mutta laskutuskausi on vielä kesken. Liittymäni on siirtymässä työnantajalle ja siihen asti kunnes siirto on tehty, tarvitsen TA:ta varten matkapuhelinlaskun työsuhteen alusta eli alkaen 1.9. Miten saadaan asia ratkaistua?

Toinen asiani koskee maksukehotusta tapauksessa, jossa paperista alkuperäistä laskua ei ollut tullut (kyseessä on liittymän ensimmäinen lasku). Olen lähettänyt asiasta viestin omien sivujen kautta noin kuukausi sitten ja yrittänyt soittaa asiakaspalveluun. Viestiini ei ole vastattu eikä asiakaspalveluun pääse soittamalla läpi. Lähetin omien sivujen kautta myös toisen viestin n. viikko sitten koskien paperilaskun maksua tilanteessa, jossa sen maksullisuudesta tai maksuttomista vaihtoehdoista ei ole kerrottu.

8 kommenttia

  • September 2, 2011
Hei abc_123:
Tarvitsen laskun 1.9 alkaen erillisenä, mutta laskutuskausi on vielä kesken. Liittymäni on siirtymässä työnantajalle ja siihen asti kunnes siirto on tehty, tarvitsen TA:ta varten matkapuhelinlaskun työsuhteen alusta eli alkaen 1.9. Miten saadaan asia ratkaistua?

- Sinun tulee tilata tulevasta (kuluvasta laskutuskaudesta) puheluerittely, josta voit täten erotella tapahtumat 1.9 lähtien. Erillistä laskua ei ole mahdollista toimittaa, joten tuo puheluerittely on ainoa tapa. Etukäteen tilatun erittelyn hinta on 9eur/liittymä ja se laskutetaan tulevalla laskulla kertamaksuna.

Toinen asiani koskee maksukehotusta tapauksessa, jossa paperista alkuperäistä laskua ei ollut tullut (kyseessä on liittymän ensimmäinen lasku)

- Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laskutustilanteesi ja tehdä mahdollisia korjauksia. Voin myös halutessasi tilata sen kyseisen erittelynkin samalla. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Ellet löydä asiakasnumeroa, voit ilmoittaa liittymänumerosi (esim. 0401234567) ilman väliviivoja.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • September 2, 2011
Hei,
olin kirjannut asiakasnumeron jo profiilin, päivitin sen vielä. Toivottavasti näkyy nyt myös sinulle. Lisäksi toivon, että katsot myös laskujen paperilaskuveloituksen, kuten aiemmassa viestissäni mainitsin. Siirtäessäni liittymää edelliseltä TA:lta omalle nimelleni on paperilaskun maksullisuus jäänyt kertomatta. Tosin tuon siirron yhteydessä vastaaja jäi kytkemättä ja numerotieto numerotietopalveluun (rajoitus) jäi myös tekemättä ja myös itse siirto unohtui aluksi. Eriomaisen hienoa, mikäli palvelu puoleltanne toimii nyt.

  • September 2, 2011
Tämä saatiin kuntoon. Hyvät syksyn odotukset!

  • September 7, 2011
Hei. Muokkasin puhepakettia kun otin puhelimen siihen kylkeen 22.08. Nyt on tullut lasku jonka eräpäivä on 15.9 & siinä laskutetaan ajalta 26.7-25.8 ja sen hinta on kolminkertainen edellisiin laskuihin verrattuna. Ei kai tämä nyt ihan oikein mene? Ja puhelin on tosiaan vasta matkalla tännepäin kun siellä on joku kestänyt..

  • September 7, 2011
Raim0: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), meillä on mahdollisuus nähdä kyseinen lasku ja antaa vastaus sen perusteella.

  • September 11, 2011
Lisätty on. Ja ilmoitan vielä tähänkin, että perun puhelin+liittymä paketin. (Olen ilmoittanut viikkoja sitten jo asiakaspalveluun, mutta mitään ei olla vastattu)

  • September 25, 2011
Hei,
ja kiitos asia tosiaan hoitui viimeksi. Laskun saatuani huomasin, että asiakaspalvelijanne, joka selvitteli asiaani viimeksi unohti jotain lupaamaansa. Voitteko ottaa yhteyttä?

  • September 26, 2011
Hei abc_123. Pahoittelut, että asia ei hoitunutkaan viime kerralla. Nyt asia on kuitenkin korjattu.