Tarvitsen laskun 1.9 alkaen erillisenä, mutta laskutuskausi on vielä kesken. Liittymäni on siirtymässä työnantajalle ja siihen asti kunnes siirto on tehty, tarvitsen TA:ta varten matkapuhelinlaskun työsuhteen alusta eli alkaen 1.9. Miten saadaan asia ratkaistua?
Toinen asiani koskee maksukehotusta tapauksessa, jossa paperista alkuperäistä laskua ei ollut tullut (kyseessä on liittymän ensimmäinen lasku). Olen lähettänyt asiasta viestin omien sivujen kautta noin kuukausi sitten ja yrittänyt soittaa asiakaspalveluun. Viestiini ei ole vastattu eikä asiakaspalveluun pääse soittamalla läpi. Lähetin omien sivujen kautta myös toisen viestin n. viikko sitten koskien paperilaskun maksua tilanteessa, jossa sen maksullisuudesta tai maksuttomista vaihtoehdoista ei ole kerrottu.
Liittymän laskutuskausi + kysely laskuista
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.