Miten voi olla mahdollista että en pysty yksinkertaisesti lopettamaan nettiliittymääni viestillä asiakaspalveluun? täytyisi ensin olla joku ihme salasana johonkin "omaan sivuun", voi olla että olen sen joskus saanutkin.kyllä liittymään saa ihan osotetietojen perusteella tilattua niin miks sitten pitää kirjautua johonkin sivulle tai jonottaa puhelimella palvelunumeroon eikä voi vain ilmoittaa osotetta mistä haluaa liittymän lopettaa?
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymän voi irtisanoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalveluun voi joko soittaa, jättää Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta tai varata ajan, jolloin soitamme sinulle päin. Ajanvaraus onnistuu ilman laajakaistatunnuksia.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.