Skip to main content
Terve,

Olen ollut jo tovin Soneran langatomanlaajakaistan käyttäjä. Kuitenkaan kokemukseni teidän langattomasta laajakaistasta eivät ole hyvät, pätkii, ei toimi, ei yhdistä jne. kuten te tiedätte miten ne ei toimi. Haluaisin vaihtaa takaisin normaaliin laajakaistaan, kysynkin, että miten tuon langattoman käy? Puhelinmyyjänne sai minut siittä vakuuttuneeksi ja otin sen sitten 24KK:n sopimuksella (reilusti jäljellä 18KK) ja irtisanoin normaalin laajakaista. Pettymys on valtaisa.

Eli Kuinka hoidetaan vaihto takaisin normaaliin ja toimivaan laajakaistaan? Huomasin, että tarjoatte alueelleni laajakaista Extraa kohtalaiseen hintaan.

-Lauri
Mikäli käytössäsi on Sonera Laajakaista Langaton, kannattaa liittymän toimimattomuudesta olla yhteydessä Vikapalveluumme puhelimitse (Laajakaista-asiat, valinta 2) tai vaihtoehtoisesti jättämällä viesti Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen kautta. Kirjautuminen lomakkeelle edellyttää laajakaistatunnuksia.

Vikapalvelun kautta liittymän tilanne voidaan selvittää. Jos vikaa ei voida korjata, on poikkeuksellisesti mahdollista muuttaa liittymätapaa, mikäli osoitteeseesi on muitakin liittymiä saatavilla.

Mikäli kyseessä on Liikkuva Laajakaista, tavoitat Vikapalvelun samasta numerosta, mutta eri valikosta (Matkapuhelinasiat, valinta 1) tai vaihtoehtoisesti matkapuhelinliittymien vikailmoituslomakkeen kautta. Sieltä saat toimintaohjeet Liikkuvan Laajakaistan osalta.

T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa