Terve,
Olen ollut jo tovin Soneran langatomanlaajakaistan käyttäjä. Kuitenkaan kokemukseni teidän langattomasta laajakaistasta eivät ole hyvät, pätkii, ei toimi, ei yhdistä jne. kuten te tiedätte miten ne ei toimi. Haluaisin vaihtaa takaisin normaaliin laajakaistaan, kysynkin, että miten tuon langattoman käy? Puhelinmyyjänne sai minut siittä vakuuttuneeksi ja otin sen sitten 24KK:n sopimuksella (reilusti jäljellä 18KK) ja irtisanoin normaalin laajakaista. Pettymys on valtaisa.
Eli Kuinka hoidetaan vaihto takaisin normaaliin ja toimivaan laajakaistaan? Huomasin, että tarjoatte alueelleni laajakaista Extraa kohtalaiseen hintaan.
-Lauri
Liittymän muutos
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.