Skip to main content
Taloyhtiöltäni tuli ilmoitus mahdollisesta ilmaisesta nettiliittymästä joka ei ole Soneralta. Mutta teinpäs juuri kesällä kahden vuoden sopimuksen Soneran kanssa. Sain kyllä käsityksen että sopparia pystyisi muuttamaan halutessa mutta olen jo aivan sekaisin muutenkin näiden sivujen kanssa jne. jotta jotain ohjeita löytyisi niin että olenko todellakin "nalkissa" seuraavat kaksi vuotta ja kiroan joka kerta kun maksan kk-laskun (joka sekään ei ole pysynyt sovittuna vaan noussut?? :/).
Viestiä olen lähettänyt asiakaspalveluun mutta sieltäkään ei kuulu mitään vaan pitäisi ilmeisesti soittaa siihen maksulliseen numeroon. Jippii!
psp kirjoitti:
Viestiä olen lähettänyt asiakaspalveluun mutta sieltäkään ei kuulu mitään vaan pitäisi ilmeisesti soittaa siihen maksulliseen numeroon.


Jos olet palvelupyynnön lähettänyt, niin sen perusteella sinuun tullaan ottamaan yhteyttä. Jono palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä reilun viikon.

Vastaa