Tässä viimeistä laskua maksaessani tulin käyneeni sattumalta myös soneran sivuilla kääntymässä.
Yllätyksekseni huomasin että samaa liittymää mikä itselläni nyt on (hinta 49,90), niin tarjotaan uusille asiakkaille halvempaan hintaan (35,90)....miksihän "vanhoja" asiakkaita sorretaan tälläisellä käytännöllä?
Tämä nykyinen 100/5-liittymäni maksaa siis tuon 49,90 enkä siis pääse "päivittämään" enää nopeammaksi(mikä ei edes olisi tarpeen) ,joten en saa liittymää halvempaan hintaan???
Toinen asia ,kokeilin parinakin päivänä useampaan otteeseen nopeusmittarinne käyttöä... maksamani liittymän nopeus pitäisi olla 100/5 ,mutta nopeudet olivat aina 3,5-5 välillä ladatessa ja lähettäessä.
Lisäksi kun tämä nykyinen 100/5 nopeuksinen liittymä on vähän turha, käyttöön/tarkoituksiinsa nähden ,niin yritin etsin soneran sivuilta miten voisin pudottaa liittymänopeuteni esim. 10/2 nopeuteen, niin yllätten sitä ei kai pysty tekemään näin netin välityksellä ,vai voiko? (liittymän nopeuden nosto kyllä onnistuisi)
Itseä kun ei kiinnostaisi istua puhelimessa odottamassa mahdolista palvelua ja sen jälkeen mahdollista markkinapuhetta miksi nopeutta ei kannataisi laskea, plus mahdollsista muuta puhelin-,liittymä-,turva-,konemyyntiä...
liittymän nopeuden alentaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.