Skip to main content
Tässä viimeistä laskua maksaessani tulin käyneeni sattumalta myös soneran sivuilla kääntymässä.
Yllätyksekseni huomasin että samaa liittymää mikä itselläni nyt on (hinta 49,90), niin tarjotaan uusille asiakkaille halvempaan hintaan (35,90)....miksihän "vanhoja" asiakkaita sorretaan tälläisellä käytännöllä?
Tämä nykyinen 100/5-liittymäni maksaa siis tuon 49,90 enkä siis pääse "päivittämään" enää nopeammaksi(mikä ei edes olisi tarpeen) ,joten en saa liittymää halvempaan hintaan???
Toinen asia ,kokeilin parinakin päivänä useampaan otteeseen nopeusmittarinne käyttöä... maksamani liittymän nopeus pitäisi olla 100/5 ,mutta nopeudet olivat aina 3,5-5 välillä ladatessa ja lähettäessä.
Lisäksi kun tämä nykyinen 100/5 nopeuksinen liittymä on vähän turha, käyttöön/tarkoituksiinsa nähden ,niin yritin etsin soneran sivuilta miten voisin pudottaa liittymänopeuteni esim. 10/2 nopeuteen, niin yllätten sitä ei kai pysty tekemään näin netin välityksellä ,vai voiko? (liittymän nopeuden nosto kyllä onnistuisi)
Itseä kun ei kiinnostaisi istua puhelimessa odottamassa mahdolista palvelua ja sen jälkeen mahdollista markkinapuhetta miksi nopeutta ei kannataisi laskea, plus mahdollsista muuta puhelin-,liittymä-,turva-,konemyyntiä...
Nykyasiakkaillekin on kyllä olemassa tarjouksia, mutta yleensä ne vaativat nopeudennostoa tai vähintään 24kk määräaikaisen sopimuksen tekemistä. Voit tiedustella tarjouksia maksuttomasta myyntipalvelunumerostamme 0800 133133. Jos et halua soittaa asiakaspalveluumme, voit toki myös jättää yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.

Mitä tulee liittymän nopeudenlaskuun, niin sitä ei voi tehdä itsepalveluna Omilla sivuilla, ainoastaan asiakaspalvelumme voi sen tehdä. Nopeudenlaskusta veloitetaan toimenpidehinnastomme mukaisesti 29,90 euron suuruinen maksu.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa