Skip to main content
Hei,

liittymätunnus makkim-2.

Olen päivittänyt nopeudeksi 100/10M lähes kaksi vuotta sitten. Nyt vikailmoituksen yhteydessä paljastui, että liittymä on ollut 40/4 ja sitä ei ole päivitetty. Lasku on kyllä tullut aiheesta jo päivityksestä lähtien.

Soneran asiakaspalveluun on lähes mahdoton päästä, hoituisiko asia tällä tavoin?
Hei makkim-2,

Yhteysnopeutta oli 26.5. rajattu alaspäin ja kun vikailmoituksen yhteydessä oli laite vaihdettu, niin yhteyden nopeusprofiili oli samalla unohtunut ilmeisesti palauttaa takaisin. Tuossa oli siis virhe tapahtunut. Virhe oli korjattu 4.6. kun olit vastaillut sinulle lähetettyyn tekstiviestiin.

Mahdollisiin hyvityksiin liittyen suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Liittymän nopeuteen liittyen, päivittyyköhän oman nettiliittymän nopeus nopeammaksi, mikäli päivitän nykyisen 24 mbit/s valokuituliittymäni viihde-palveluun? Liittymätietojen mukaan nopeampikin liittymä on saatavilla, mutta etsiessäni tietoa viihde-palvelusta törmäsin vain tietoon, että liittymänopeus voi mahdollisesti päivittyä nopeammaksi.
Moi Mattfield!

Näyttäisi että tällä hetkellä osoitteeseesi tuo 24 Mb/s liittymä olisi tuo nopein mahdollinen, joten päivitys viihdepalveluun ei nosta tuota nopeutta ylöspäin tässä tapauksessa.

Vastaa