Nostin laajakaistani nopeuden 8/1 -> 24/1
Kuitenkin kun katson adsl modeemista nopeuden millä se on kytkeytynyt niin se on vain 20/1
Asumme melko keskustassa etc eli ei pitäisi olla huonot linjatkaan..
Liittymän nopeus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.