Sain kirjeen Soneralta jossa ilmoitetaan että liikkuva netti-tarjous päättyy maaliskuussa ja kehotetaan päivittämään liittymä. Miten päivitys tapahtuu kun liikkuva netti liittymä ei näy Omilla Sivuilla ollenkaan? Toivon että saan neuvon joka on parempi kuin soittaa matkapuhelinmyyntipalveluun jossa on 85 (!) minuutin jono!
Sivu 1 / 1
Hei Mossa123! Päivitys onnistuu Omilla Sivuilla, kun kirjaudut sinne Sonera Tunnuksilla. Tunnuksen voit luoda verkkopankkitunnuksillasi tämän linkin kautta: https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... e=register
Tarkemmat ohjeet liittymän päivitykseen löydät täältä.
Tarkemmat ohjeet liittymän päivitykseen löydät täältä.
Minulla ON tunnukset ja pääsen kirjautumaan sisään. Silti liikkuva nettiliittymä ei näy.
Onhan liittymä sinun nimissäsi? Ja ethän kirjaudu palveluun laajakaistatunnuksella tai matkapuhelinnumerolla? Näillä kirjauduttaessa näet ainoastaan kyseisen liittymän tiedot. Sonera Tunnuksella pystyt hallinnoimaan kaikkia liittymiäsi. Eli kokeiletko joka tapauksessa luoda uudet tunnarit tuon antamani linkin kautta, jonka jälkeen Liikkuva Netti -liittymä pitäisi sivuilta löytyä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.