Skip to main content
Oletteko huomanneet, että tuo ei toimi? Sylkäisee virheilmoksi:

"Tilauksen käsittelyssä tapahtui virhe, ole hyvä ja ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun (ma–pe 8–20, la 9–16.30), puh. 0200 1 7000."

Enpä ajatellut soittaa... 😞
Pöh. Nyt toimii "Päivitä liittymä", mutta palvelu tarjoaa "päivitykseksi" ainoastaan "Sonera Viihde ja Sonera Kodin Netti, 24 kk sopimus". Olisin kuvitellut, että tuon linkin kautta olisi voinut tehdä liittymään muistakin muutoksia. 😞
Hei JarnoF!

Omilla sivuilla on nyt tulossa koko ajan muutoksia ja näin aluksi laajakaistan päivittäminen vain onnistuu liittymän maksiminopeuteen:) Kun saadaan palat kohdalleen, niin lisäämme kyllä muitakin palveluita saataville.

Vastaa