Skip to main content

Liittymän päivittäminen omien sivujen linkin kautta

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 52 katselukertaa

Oletteko huomanneet, että tuo ei toimi? Sylkäisee virheilmoksi:

"Tilauksen käsittelyssä tapahtui virhe, ole hyvä ja ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun (ma–pe 8–20, la 9–16.30), puh. 0200 1 7000."

Enpä ajatellut soittaa... :(

2 kommenttia

  • April 3, 2014
Pöh. Nyt toimii "Päivitä liittymä", mutta palvelu tarjoaa "päivitykseksi" ainoastaan "Sonera Viihde ja Sonera Kodin Netti, 24 kk sopimus". Olisin kuvitellut, että tuon linkin kautta olisi voinut tehdä liittymään muistakin muutoksia. :(

  • April 3, 2014
Hei JarnoF!

Omilla sivuilla on nyt tulossa koko ajan muutoksia ja näin aluksi laajakaistan päivittäminen vain onnistuu liittymän maksiminopeuteen:) Kun saadaan palat kohdalleen, niin lisäämme kyllä muitakin palveluita saataville.