tilasin eilen uuden puhelimen verkkokaupan kautta ja samalla päivitin liittymän superiin.
nyt minulla näkyy omilla sivuilla vanhan liittymä tyypin kk-maksu ja uuden liittymä tyypin kk-maksu, miks? eikö liittymää saa päivittää maksutta??
Sivu 1 / 1
Hei Carita!
Omien sivujen päivittymisessä on viivettä, mutta nyt kuullostaa siltä että olet tilannut uuden liittymän(eli sinulla olisi 2 liittymää). Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä tämä näyttää . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Liittymää päivittäessä vanha paketti nollaantuu ja uusi paketti astuu voimaan samantien.
Omien sivujen päivittymisessä on viivettä, mutta nyt kuullostaa siltä että olet tilannut uuden liittymän(eli sinulla olisi 2 liittymää). Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä tämä näyttää . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Liittymää päivittäessä vanha paketti nollaantuu ja uusi paketti astuu voimaan samantien.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.