Hei!
Olen ollut tästä asiasta yhteydessä sekä chatissa (joka on ilmeisesti poistettu käytöstä) ja facebookissa. Minulla oli Sonera Sopiva Fiksu Plus. Olen opiskelija ja saisin saman paketin halvemmalla. Minulle annettiin ohjeet, että kun muutan liittymäni ennen laskutuskauden loppua tavalliseen Fiksuun (ilman Plus-tasoa) ja laskutuskauden vaihtuessa (eli tänään) saan vaihdettua Plus tason mukaan liittymään ja saan X-paketin. Omilla sivuilla kuitenkin lukee, että seuraava liittymän päivitys on mahdollinen vasta 17.10.2013
Auttakaahan nyt. Minulla on kyllä viestit tallessa, joita olen teiltä saanut kyseisestä asiasta.
Sonera Asiantuntijan kanssa haluan tästä keskustella ja olisin mielellään yhteydessä facebookissa tai puhelimitse, mutta en halua Soneran asiakkaana maksaa siitä, että soitan ASIAKASpalveluun.
Liittymän päivitys ei onnistu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.