Päivitin omien sivujen kautta laajakaistani (13.5) ja tartuin tarjoukseen 24 megan liittymä hintaan 39,90€/kk.
Sain vahvistuksen siitä sähköpostiini ja siellä kerrotaan hinnaksi 49,40€/kk. Sopimus on 24 kuukauden määräaikainen, joten kaiken pitäisi olla kunnossa. Miksi vahvistuksessa on väärä hinta? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onhan tässä 14 päivää aikaa perua tilaus, mikäli hinta ei ole sitä mitä mainostetaan.
Liittymän päivitys ja nopeuden nosto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.