kun kirjaudun liittymän "omille sivuille", niin näen lähetetyt sähköpostit mutten pysty näkemään saapuneita sähköposteja, vaan saan vikailmoituksen
"
Virhe palvelussa Palvelussa tapahtui virhe. Yritä uudelleen painamalla alla olevaa 'Palaa'-linkkiä. Jos palvelun käyttö ei kuitenkaan onnistu, ota yhteys Soneran asiakaspalveluun (0200 17000).
"
lisäksi osa minulle lähetetyistä sähköposteista ei ole koskaan tullut perille vaan ovat kadonneet kokonaan. puhelin"palvelu" on tietysti mitä on automaattisine ajanhaaskauksineen ja on luonnollisesti auki virka-aikoina eikä minkäänlaista viikonlopun ajan päivystystä ole.
Vika on ollut nyt päällä perjantaista asti ja enkä ole päässyt puhelinpalvelussa puhumaan asiakaspalvelijalle.
Ylläpito voi tämän nähdessään otta yhteyttä vikapalveluun josta ottanevat yhteyttä tai edes katsovat ensin missä vika on.
Avutonta touhuilua soneralta, ei ole oikein varaa pitää näin epäluotettavaa palvelua työpostina.
Liittymän sähköposti "palvelun" ongelmat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.