Olen saanut liittymälleni salasanan tekstiviestillä käyttäjätunnukselleni XXXXX-X (Käyttäjätunnus poistettu/ylläpito).
Se ei toimi enää ja palvelevalla puhelimellanne ei sitä oikein saa kun automaatti sitä ei oikein pysty luomaan.
Saisiko sen tätä kautta.
Kiitos
Sivu 1 / 1
Jos olet tallentanut matkapuhelinnumeron käyttäjätunnuksen Soneran Omien Sivujen tietoihin, voit tilata uuden salasanan kätevästi tekstiviestillä matkapuhelimeesi täältä.
Jos et ole tallentanut matkapuhelinnumeroa liittymän Omien Sivujen tietoihin, saat uuden salasanan ottamalla yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Jos et ole tallentanut matkapuhelinnumeroa liittymän Omien Sivujen tietoihin, saat uuden salasanan ottamalla yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.