Pahoin pelkään, että liittymäni on katkaistu turhaan.
Avoimia laskuja vain yksi, sekin on vain 5 vrk myöhässä.
Voiko asiaa tarkistaa, tarvitsen liittymää viikonloppuna tosi paljon.
Terv. Pupari
Sivu 1 / 1
Laajakaista -liittymäsi ei ole tällä suljetussa tilassa, joten jos yhteytesi ei toimi, kyse voi olla jonkinlaisesta teknisestä ongelmatilanteesta.
Ongelman selvittämiseksi kannattaa käydä ensin läpi tämä ohjeemme. Ohjeessa on neuvottu toimenpiteet jotka voivat auttaa, jos modeemi ei löydy yhteyttä verkkoomme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Ongelman selvittämiseksi kannattaa käydä ensin läpi tämä ohjeemme. Ohjeessa on neuvottu toimenpiteet jotka voivat auttaa, jos modeemi ei löydy yhteyttä verkkoomme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.