Hei.
Minulle tuli viesti jossa ilmoitettiin että liittymän asennetaan 15.3.2012 8:00-20:00 välisena aikana eli eilen jo.
Mutta modeemi välkyttää vieläkin dsl valoa eli ei yhteyttä.ja luvatusta asennuksesta on jo 24h kohta.
Liittymän sennus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.