Skip to main content

Liittymän sennus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei.

Minulle tuli viesti jossa ilmoitettiin että liittymän asennetaan 15.3.2012 8:00-20:00 välisena aikana eli eilen jo.

Mutta modeemi välkyttää vieläkin dsl valoa eli ei yhteyttä.ja luvatusta asennuksesta on jo 24h kohta.

1 kommentti

  • March 16, 2012
Hei NikoL,
Otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 020017000, Asiakaspalvelu on auki ma-pe 8-20 ja la 9-16.30.