Hei.
Vaihdoin eilen (16.12.) Tele Finlandin liittymän Soneran Sopivaan (Suurenmoinen) hyvän tarjouksen osuttua kohdalle. Sain varsin pian tilauksen jälkeen viestin, jossa kerrottiin numeron siirtyneen Soneralle. Puhelimeni näyttää silti vieläkin että verkkona on Tele Finland Soneran sijaan, eikä uudelleenkäynnistäminen auta asiaan. Laittaessani datayhteyden päälle, näyttää se kuitenkin 4G:tä Tele Finlandin 3G:n sijaan, aivan kuten pitäisikin. Myös Omilla Sivuilla liittymätiedot näyttäisivät olevan oikein.
Pakettiin kuului myös Spotifyn 3kk Premium-jäsenyys, jota varten syötin tilauslomakkeeseen sähköpostiosoitteen ja haluamani käyttäjätunnuksen. Spotifyn käyttäjäsivujen mukaan tilissäni ei ole kuitenkaan tällä hetkellä Premium-jäsenyyttä.
Saisinko mahdollisimman pian selvityksen näihin ongelmiin.
-Antti
Sivu 1 / 1
Hei anthal! Sinulle on nähtävästi tehty ns. brändinvaihto, jolloin liittymä siirtyy TF:ltä Soneralle, mutta sim-kortti pysyy samana. Tämän vuoksi puhelimessa lukee edelleen Tele Finland. TF on Soneran tytäryhtiö eli ne kummatkin käyttävät samaa verkkoa.
Tarvitsisimme tarkempia tietoja, jotta voimme tarkistaa tilanteen Spotifyn osalta. Voisitko laittaa meille yksityisviestiä Facebookissa? Laita viestiin puhelinnumerosi, sähköpostiosoite sekä haluamasi käyttäjätunnus.
Tarvitsisimme tarkempia tietoja, jotta voimme tarkistaa tilanteen Spotifyn osalta. Voisitko laittaa meille yksityisviestiä Facebookissa? Laita viestiin puhelinnumerosi, sähköpostiosoite sekä haluamasi käyttäjätunnus.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.