Skip to main content
Moi
tilasin liittymän siirron 28.12.13 sauniksesta teille. Kerroin virkailijalle että minulla on omaehtoinen luottokielto. Oli lauantai päivä ja teidän asiakaspalvelija sanoi soittavansa maanantaina käsittelijälle ja ilmoittavansa minulle jos pitää toimittaa tod. olk:sta.
Mitään ei kuulunut, joten soitin itse, teidän asiakaspalveluun. Nyt sanottiin että pitää toimittaa tod. olk:sta. Sanottiin myös että liittymä siirtyy 14.1.14 soneralle ja on minulla käytettävissä.
Lähetin mainittuun email-osoitteeseen 30.12.13 kyseisen todistuksen jääden odottamaan tilauksen etenemistä nettiseurannassa.
Mitään ei tapahdu. Kyllästyneenä soitin taas 7.1 asiakaspalveluunne kysyen miksi tilaus ei etene. Nyt selviää että todistus oli saapunut mutta kukaan ei ollut laittanut asiaa eteenpäin. Tilaus oli seisonut teillä ja käsittelijät vissiin kahvilla. Viimeisimmän soiton jälkeen asia nytkähti eteenpäin ja luulin saavani liittymän toimintakuntoon 14.1 vaan ei. Saan viestin että siirto tapahtuu vasta 22.1. Olen menossa viroon 15.1 ja tämä oli yksi syy miksi vaihdoin operaattoria koska liittymä on samanhintainen myös virossa ja luulin saavani sen käytettäväkseni ennen reissua.
Kiitos että sain tehdä itselleni puhelin laskua teidän asiakaspalvelijoiden epäpätevyyden vuoksi ja Viron reissulle joudun hankkimaan toisen liittymän.

ile
Hei apassi!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta ja kiitokset palautteesta. Tässä ei todellakaan asiat sujuneet kuten niiden olisi pitänyt. Tietojemme mukaan sait kuitenkin liittymän toimintaan tuolloin 14.1. ja näin ollen liittymä ehti avautumaan ennen matkaasi. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Tapauksesta täytyy ottaa opiksi monella taholla. Laitoin tästä palautetta eteenpäin jotta vastaavaa ei enää muiden kohdalla tapahtuisi.

Vastaa