Skip to main content

Liittymän siirto, milloin tulee

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Elikkäs siirto tilattu ja eilen piti tulla tekstareiden mukaan, mutta ei ole näkynyt. Omien sivujen mukaan tilaus on menossa, eli se ookoo. Kysymys vain että onhan se todella nyt tulossa lähiaikoina?

5 kommenttia

  • January 26, 2012
Jees, asentaja jo paikalla :)

  • January 26, 2012
Hei riparapa,
Täältä päin asiaa myös tarkisteltiin, ja asennuksesta saatiin varmistus, että kytkentä on tehty. Ei muuta kuin surffailemaan!

  • March 4, 2012
Hei, millonkahan minun liittymän siirtoni tapahtuu? Ilmeisesti voitte katsoa tietoni nyt kun laitoin asiakasnumeroni profiiliini? Laitoin muuttoilmoituksen menemään jotain reilu viikko sitten (laitoin, että 1.3 vois siirtyä). Kauan näissä yleensä menee?

"Otamme sinuun yhteyttä puhelimitse ja sovimme kanssasi laajakaistaliittymäsi siirrosta."

Kirjoitinkin lisätietoihin, että puhelimeni ei toimi kirjoitushetkellä. Näillä näkymin uusi liittymä lähtee käyntiin 7.3 puolen päivän jälkeen. Pitääkö puhelimen olla toiminnassa ennen kuin liittymän siirto voi astua voimaan?

  • March 5, 2012
Hei Solid,
Sinua on näköjään yritetty tavoitella puhelimitse useampaan kertaan ennen siirron tallennusta, vaikka olet erikseen maininnut ettei puhelimesi ole toiminnassa. Pahoitteluni tästä! Liittymän siirto on tilattu, ja asennuspäiväksi on varattu 8.3.

  • March 9, 2012
Mia kirjoitti:
Hei Solid,
Sinua on näköjään yritetty tavoitella puhelimitse useampaan kertaan ennen siirron tallennusta, vaikka olet erikseen maininnut ettei puhelimesi ole toiminnassa. Pahoitteluni tästä! Liittymän siirto on tilattu, ja asennuspäiväksi on varattu 8.3.


(viesti poistettu - kaikki ok 9.3 alkaen)