Olen muuttamassa Viroon ja siirtämässä siksi liittymääni Tele Finlandilta Soneralle. Yritin sitä viime viikolla, jolloin minulle kerrottiin laitesopimukseni estävän liittymän siirron. Tänään laitesopimuksen pitäisi päättyä, mutta saan yhä saman viestin tilauskohdassa; "numeroa ei voida siirtää". Nyt vielä kaiken lisäksi luin Soneran sivuilta forumia, missä jollekkin käyttäjälle oli sanottu, että jos laitteen sopimusta on jäljellä alle puoli vuotta voidaan sopimus siirtää.. Miksei minun numeroni siirtäminen siis onnistu?
Sivu 1 / 1
Hei SMV20,
Lisäätkö asiakasnumerosi tuolta asetuksista jotta päästään tutkimaan tarkemmin asiaa?
Onko tänään laitesopimuksen viimeinen voimassaolopäivä, vai oliko se eilen?
Viimeisen voimassaolopäivän jälkeen pitäisi tuon siirron pystyä tekemään Soneralle.
Kun laitesopimusta on jälkellä, ei siirtoa automaattisesti voi tehdä, mutta kun sitä on alle 6kk, pitäisi siirto onnistua, kun maksetaan kaikki jäljellä olevat laitemaksut kerralla.
Lisäähän tosiaan tuo asiakasnumero niin katsotaan tarkemmin.
Lisäätkö asiakasnumerosi tuolta asetuksista jotta päästään tutkimaan tarkemmin asiaa?
Onko tänään laitesopimuksen viimeinen voimassaolopäivä, vai oliko se eilen?
Viimeisen voimassaolopäivän jälkeen pitäisi tuon siirron pystyä tekemään Soneralle.
Kun laitesopimusta on jälkellä, ei siirtoa automaattisesti voi tehdä, mutta kun sitä on alle 6kk, pitäisi siirto onnistua, kun maksetaan kaikki jäljellä olevat laitemaksut kerralla.
Lisäähän tosiaan tuo asiakasnumero niin katsotaan tarkemmin.
Laitteen viimeinen voimassaolopäivä on tänään. Jännä homma, kun viikko sitten soittelin kumpaankin päähän, eikä kukaan edes maininnut, että liittymä olisi mahdollista siirtää. Laitteen olen maksanut kertamaksulla tasan kaksi vuotta sitten :)
Laitoin nyt siis asiakasnumerokohtaan Tele Finlandin asiakasnumeroni.
Laitoin nyt siis asiakasnumerokohtaan Tele Finlandin asiakasnumeroni.
Kiitos SMV20,
asiakasnumerolla löysin tiedot, kun liittymä siirretään meille, säilyy tuo sama asiakasnumero käytössä myöskin.
Tänään kun on tuo viimeinen voimassaolopäivä, voit liittymätilauksen huomenna tehdä Soneralle. Eli huomenna laitesopimus on loppunut ja tilauksen pitäisi onnistua hienosti verkkokaupassa. :)
Harvemmin näitä liittymäsopimuksia siirretään kesken sopimuskauden, kyseessäkään ei ole mikään yleismallinen toimenpide, vaan aina tapauskohtaisesti katsotaan.
Suosittelen että kokeilet huomenna tehdä tuon tilauksen https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/t ... d=some7282
Jos se ei jostain kumman syystä onnistu edelleenkään, huikkaahan täällä niin voin sitten vaikka pirautella sinulle ja tehdään homma täältä. Toki siinä tapauksessa menee ensi viikolle.
Aurinkoista viikonloppua joka tapauksessa!
asiakasnumerolla löysin tiedot, kun liittymä siirretään meille, säilyy tuo sama asiakasnumero käytössä myöskin.
Tänään kun on tuo viimeinen voimassaolopäivä, voit liittymätilauksen huomenna tehdä Soneralle. Eli huomenna laitesopimus on loppunut ja tilauksen pitäisi onnistua hienosti verkkokaupassa. :)
Harvemmin näitä liittymäsopimuksia siirretään kesken sopimuskauden, kyseessäkään ei ole mikään yleismallinen toimenpide, vaan aina tapauskohtaisesti katsotaan.
Suosittelen että kokeilet huomenna tehdä tuon tilauksen https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/t ... d=some7282
Jos se ei jostain kumman syystä onnistu edelleenkään, huikkaahan täällä niin voin sitten vaikka pirautella sinulle ja tehdään homma täältä. Toki siinä tapauksessa menee ensi viikolle.
Aurinkoista viikonloppua joka tapauksessa!
Selvä, kokeilen huomenna Siirtyykö liittymä suoraan samana päivänä vai kauanko liittymän päivittymisessä suunnilleen kestää?
Kiitos ja mukavaa viikonloppua!
Kiitos ja mukavaa viikonloppua!
Moi SMV20! Operaattorin pitäisi vaihtua aikalailla saman tien, toki pientä viivettä voi esiintyä Mukavaa viikonloppua myös sinne!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.