Olin kesällä Suomessa ja irtisanoin liittymäni 040 1791596 (Liikkuva netti) henkilökohtaisesti teidän Mikkelin toimipisteessä. Tässä kuussa se ilmeisesti oikeasti loppuu. En ole käyttänyt koko liittymää kahden vuoden aikana kuin alussa pari kertaa ja silti maksanut kuukausimaksut. Haluaisin todellakin tuon liittymän lopetettavan ja laskutuksen loppuvan. Sitä ei voi ulkomailla käyttää j aolen hävittänyt koko kortin jo kauan aikaa sitten.
Olen nyt Vietnamissa töissä ja seiraavan kerran tulen käymään Suomessa joskus ensi vuonna. Asioiden hoito on vähän vaikeaa.
Lassi Heikkinen
Pohjolankatu 39
50120 Mikkeli
040-3537034
lassi.heikkinen@fwfin.fwc.com
Sivu 1 / 1
Heippa!
Määräaikaisuushan tuossa on ollut, mutta nyt saisi homman kyllä ns. pakettiin.
Ethän käytä Facebookkia? Sonera Facebookissa voisi laittaa meille suoraan yksityisviestiä, jossa saadaan asia näppärästi kuntoon!
Samoin meiltä löytyy Omilta Sivuilta Chat -palvelu, joka on avoinna 24/7. Sielläkin hoituu, eikä aikaerosta tarvitse huolehtia
Määräaikaisuushan tuossa on ollut, mutta nyt saisi homman kyllä ns. pakettiin.
Ethän käytä Facebookkia? Sonera Facebookissa voisi laittaa meille suoraan yksityisviestiä, jossa saadaan asia näppärästi kuntoon!
Samoin meiltä löytyy Omilta Sivuilta Chat -palvelu, joka on avoinna 24/7. Sielläkin hoituu, eikä aikaerosta tarvitse huolehtia
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.