Hei.
Minulla on hyvin yksinkertainen, mutta suhteellisen suuri ongelma.
Sain tänään viestin että minun tulisin maksaa viimeisin soneran laskuni tänään tai liittymä sulkeutuu.
En kuitenkaan luultavasti pysty siihen tänään, vaan vasta parin päivän kuluttua koska saan palkan.
Onko mahdollista saada pari päivää (esim. 3 ) lisää maksu aikaa laskulle? Vai onko ainot vaihtoehto vain yrittää saada jotenkin lasku maksettua?
Minulla on kumpikin netti sekä matkapuhelin littymä samassa joten jos liittymä sulkeutuisi huomenna se tuottaisi minulla hankaluuksia maksaa lasku.
Sivu 1 / 1
Hei Samiko!
Katsoin tietojasi käyttäjätunnuksen profiilistä löytyvän asiakasnumeron perusteella ja löysin ainoastaan Puhelinliittymän ja katsoin, että olit eilen maksanut kyseisen puhelinlaskun. Tällä hetkellä siellä ei ole myöhässä olevia laskuja ja uusin erääntyy ensikuun puolella, joten ei liittymien sulkeutumisesta ei ole hätää. Netin tietoja en löytänyt. Onkohan se meiltä?
Katsoin tietojasi käyttäjätunnuksen profiilistä löytyvän asiakasnumeron perusteella ja löysin ainoastaan Puhelinliittymän ja katsoin, että olit eilen maksanut kyseisen puhelinlaskun. Tällä hetkellä siellä ei ole myöhässä olevia laskuja ja uusin erääntyy ensikuun puolella, joten ei liittymien sulkeutumisesta ei ole hätää. Netin tietoja en löytänyt. Onkohan se meiltä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.