Hei , minulla on ongelma tilanne jossa liittymä on suljettu. Eli en voi ottaa yhteyttä soneran asiakaspalveluun, vaikka olen maksanut laskut, voiko asiakaspalvelu ottaa yhteyttä minuun heti ?! Mistähän liittymän sulkeminen johtuu ?
Sivu 1 / 1
Hei amppuammari!
Voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voidaan katsoa mikä tuon liittymän tilanne on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille joten huoletta voit sen sinne laittaa. Huikkaa tänne kun olet numeron lisännyt niin tiedetään tarkistella. Lisääthän asiakasnumeron ilman välilyöntejä.
Voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voidaan katsoa mikä tuon liittymän tilanne on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille joten huoletta voit sen sinne laittaa. Huikkaa tänne kun olet numeron lisännyt niin tiedetään tarkistella. Lisääthän asiakasnumeron ilman välilyöntejä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.