Liittymän toimitus


Maksoin 28.11.12 etkäteismaksun. Soittelin suorituksen jälkeen perään ja minulle luvattiin toimitus alle kahdessa viikossa.. Nyt alkaa kohta olee jo kk kulunut ja mitään ei ole kuulunut. Olis ihan piristävää edes tietää jonkin sortin tilannetta liittymän suhteen.
Misä vika?

17 kommenttia

Moi GaRviS!

Antamallasi tiedolla ei harmi kyllä löytynyt lisätietoja tilanteestasi.
Nyt on sen verran kauan aikaa kulunut maksusta, että suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Myyntipalveluumme, jotta päästää katsomaan mistä kiikastaa!
Jeps asiat todellaki nytkähti etiäpäin puhelun jälkeen. Nyt ois sitten periaatteessa positiivinen ongelma.
Ilmeisesti (tekstiviestin mukaan) mun liittymä on nyt kytketty, mutta ongelmana on puuttuva modeemi.
Pitääko se modeemi omatoimisesti hakea jostain vai toimitetaanko se postitse. Jos toimitetaan postitse ni onko siihen jotain aikataulua?
Moi GaRviS,

toimitamme modeemit kotiin kannettuna :) Jos tarkennat asiakasnumerosi, voin tarkistaa Itellan lähetysnumerolla missä modeemi liikkuu tällä hetkellä. Asiakasnumeron sijaan voit käytää myös liittymänumeroa.
Mul ei oo muuta numeroo tää tilausnro 4810456
Kiitos GaRviS, modeemi on Itellan kuljetettavana tällä hetkellä ja sinulle tullaan soittamaan ja sopimaan aika sen toimituksesta kotiisi :) Tarkempaa tietoa laitteen liikkeistä saat soittamalla Itellaan ja lähetysnumeron saat soittamalla Asiakaspalveluumme.
No nyt sitten meni liittymä uudelleen kytkettäväksi mutta ei sitten mainittu koska tällänen juttu sitten tapahtuisi.. Nyt sitten ei ole enää vara nettiäkään..
Moi GaRviS, toimituksen tarkastus on tosiaan eilen tehty. Nyt en osaa sanoa millaisella aikataululla homma etenee. Pahoittelen tästä sinulle aiheutuvaa harmia.
Mistähän veestä sais asennus aikataulun selville... Alkaa hippasen tää touhu nyppiä.
Hei GaRviS,
Kysyin toimituksen puolelta tästä ja kytkennän pitäisi olla kunnossa. Pääsetkö nyt nettiin?
Ei alkanut yteistyö soneran kanssa kovin lahjakkaasti; tänään tuli härpäkkeet postissa ja niiden kanssa sitten iltapäivä lahjakkasti kului yrittäen yhteyttä saada!!

Vitunposket; vaikka tekstiviestin mukaan linjat on ok jo 20.12 lähtien, niin eiku vikailmoituksen kimppuun ja niiden asiakaspalvelu on todella syvältä!!!
Moi Vilperi57,
Mikä tilanne tällä hetkellä? Löytyykö sinulta vaikka liittymänumeroa tilausvahvistuksesta, jos löytyy niin lisää se profiiliisi ilman väliviivaa. Yritetään selvitellä mikä on homman nimi.
Linjat mykkänä vieläkin!!
Tuossa tuo liittymänumero: 346-707454

Väliviivan saat poistaa ite!!

Mulla ei oo tapanani skrivailla nimettömänä näillä eri saiteilla, mutta kun nicki on kerran luotu niin mielelläni nicknamella kirjoittelen.
Samalla Vilperi johdannaisella kirjoittelen useilla saiteilla.

Kari Lumivirta alias Vilperi
Vilperi57, laitoin tästä kyselyä eteenpäin, ilmoittelen sinulle heti kun saan lisää tietoa! Ja väliviivan poistin ite ;)
Ainakin "kontakteja" luotu taas!! :) ;)

Tuossa vähän kilpailijalta:
http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=269

On siellä muutakin asiaa, mutta nää "nettiliittymät" on jotenkin vähän "nousseet" tapetille!! :)

No, perästä kuuluu.....................
Vähän Ps:ää: tuli asentajalta soitto, että on hetken päästä täällä kunhan edellisen keikan saa tehtyä!! ;) ;)

Näin tää näköjään toimii!!! :) :)
Vilperi57, Mahtavaa että homma lähti etenemään! Ei muuta kuin Hyvää vuoden vaihdetta sinulle!
No, niin yhteys toimii ja mikäli allaoleva linkki toimii, niin yhteysnopeus on kuvatun kaltainen W-lan:lla otettuna:
http://www.speedtest.net/result/2405201926.png

Todellinen mittaus soneran asentajan mittarin mukaan on n. 12 megaa, joten ongelmat ovat lähinnä tietotekniset.

Mulla tuo läppäri kun voi käyttää W-lan yhteyttä, niin tärkeintä on saada emännyksen kone myös toimimaan!!

Vastaa