Skip to main content

Liittymän toimitus

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tilasin Soneran laajakaistaliittymän 12.3.2013. En kuitenkaan ole saanut minkäänlaista tietoa liittymän toimitusajankohdasta tai modeemin toimituksesta. Kuinkahan kauan liittymän toimitus mahtaa vielä kestää? Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, mutta jonotusaika on venynyt lähes tuntiin.

4 kommenttia

  • April 9, 2013
Hei Niinna_

Olit ilmeisesti yrittänyt lisätä liittymänumeroa asiakastietoihisi? Kenttää voi syöttää ainoastaan numeroita. Jätä viiva (-) merkki pois, niin pääset tarkastamaan tilauksesi etenemisen.

  • April 9, 2013
Lisäsin liittymänumeron tietoihini.

  • April 10, 2013
Hei Niinna_

Jotain hämminkiä tilauksessa on. Ota yhteyttä Asiakaspalveluumme, niin he voivat tutkia tilauksen tilanteen tarkemmin.

  • April 17, 2013
Hei taas

Käsittääkseni liittymän toimitus viivästyi avoinna olevien laskujen takia. Tällä hetkellä avoimia laskuja ei pitäisi enää olla, joten milloin olisi odottettavissa tulevan jatkotoiminpiteitä tilaamalleni liittymälle?
Ja mikäli liittymää ei voida minulle jostain syystä toimittaa, ilmoitetaanko minulle asiasta jollain tapaa?