Minulla on ollut paljon ongelmia elisan laajakaista yhteyden kanssa,olen monesti ottanut yhteyttä asiakaspalveluun mutta ongelmia ei ole jostain syystä onnistuttu korjaamaan, joten olen miettinyt liittymän vaihtamista. Liittymäni on elisan 2M/512, teiltä soneralta saisin osoitteeseeni 8M/1M (kyselyn mukaan), kumminkin mikäli tilaan kyseisen liittymän ja siinä on samoja ongelmia kuin elisasalla tällä liittymän maksimi nopeudella (ollut myös ongelmia hitaammalla yhteydellä),niin voiko liittymän nopeutta muuttaa vaikka liittymä on määrä-aikainen? tai pahimmassa tapauksessa purkaa sopimus mikäli yhteys ei tomikkaan.
Sivu 1 / 1
Sopimuksen purkaminen tai ADSL-liittymän nopeudenmuutos on määräaikaisesta sopimuksesta huolimatta mahdollista, mikäli liittymä ei toimi palvelukuvauksen mukaisesti.
Ensisijaisesti vika pyritään kuitenkin korjaamaan eli siitä pitää ilmoittaa Vikapalveluumme. Mikäli vikaa ei toimestamme onnistuta korjaamaan, on mahdollista purkaa sopimus tai laskea liittymän nopeutta.
T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
Ensisijaisesti vika pyritään kuitenkin korjaamaan eli siitä pitää ilmoittaa Vikapalveluumme. Mikäli vikaa ei toimestamme onnistuta korjaamaan, on mahdollista purkaa sopimus tai laskea liittymän nopeutta.
T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.