Skip to main content

Liittymän vaihto

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei !
Olen veljeni Jxxxx Nxxxxxxxxn (liittymä 0400-xxxxxx) edunvalvoja. Tilasin viime joulukuussa hänelle
Sonera Sopiva NÄPPÄRÄ PLUS PUHE liittymän, josta tilausvahvistus päivätty 19.12.2012.
Nyt havaitsin, että häneltä laskutetaan edelleen "MINUN SONERA" liittymän mukaan. Miksi näin ???.
terveisin matti n

3 kommenttia

  • August 5, 2013
Hei 0405770997!

Liittymätyypin vaihto oli tosiaan tehty tuolloin joulukuussa, mutta syystä tai toisesta paketti oli asiakaspalvelumme toimesta päivitetty takaisin ennalleen. Syytä siihen miksi näin on tapahtunut en osaa sanoa. Kyseessä lienee inhimillinen erehdys. Pahoittelut tästä.

Liittymä on nyt päivitetty jo aiemmin tilaamasi paketin mukaiseksi ja tästä edespäin tuo Näppärä Plus Puhe on käytössä. Saldoraja on edelleen voimassa 20 eur rajoituksella.

  • August 5, 2013
Hei !
Pyydän korjaamaan muutoksen jälkeiset laskut vastaamaan uuden liittymän hinnoittelua. Kiitos !
terveisin matti n

  • August 7, 2013
Hei 0405770997!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Oletkin ilmeisesti ollut jo puhelimitse yhteydessä Asiakaspalveluumme tästä samaisesta asiasta ja hyvitys on tehty. Asia näyttäisi siis olevan hoidossa.