Liittymänhallinnan omien tietojen muutokset

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Heipähei,

Mitä kautta onnistuisi osoitteen sekä puhelinnumeron muutos omien sivujen liittymänhallinnan kautta? Liittymänhallinnan osio asiakastiedot näyttää osoite- sekä puhelintiedot. Puhelinnumerossani on yksi numero keskellä numeroa typotettu jonka haluaisin muuttaa oikein. Yritin tehdä tämän "Tietoa asiakaseduista" -sivun kautta, jossa mahdollistetaan sähköpostien ja tekstiviestien lähetys soneran eduista ja palveluista asiakkaalle. Tällä sivulla voin muokata puhelinnumeroani ja tallentaa tiedot. Lomake kertoo tietojen tallennuksen onnistuneeksi, mutta tarkastellessa uudestaan omia tietoja, puhelinnumero ei ole muuttunut. Edes uudelleenkirjautumisen jälkeen.

Osoitemuutoksen tein puhelimella kun viime syksynä muutin uuteen osoitteeseen ja siirsin laajakaistaliittymäni tänne. Omissa tiedoissa on kuitenkin vanha osoite sekä laskut tulevat postin uudelleenohjauksella edelleen tuon vanhan osoitteen kautta, joka myös liittymänhallinnan sivuilla vielä siis on. Haluaisin muuttaa tämän oikeaksi. Enkö siis voi itse tehdä näitä muutoksia?

PS. Myöskään liittymänhallinnan osio "Liittymä ja palvelut" ei tunnu toimivan vaan yrittäessäni osioon sivu palauttaa virhesivun.
"Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen ..."

Saman voisi kysyä mailitse mutta sama se on keskustelupalstalla kysyä jos saadaan vaikka jotain yleistä ohjeistusta, korjausta tähän pulmaan.

-Ihmetellen
Takapiru

1 kommentti

Hei Takapiru,
Laskutusosoitteen muutos onnistuu Omien Sivujen kautta vain sähköisessä muodossa toimitettaville laskuille. Muutoksen voi tehdä liittymänhallinnassa, kohdassa Sähköinen lasku. Paperilaskuille ei tuota laskutusosoitteen muutosta vielä toistaiseksi pääse itse tekemään, mutta tiedot päästään päivittämään ajantasalle, jos jätät meille esimerkiksi Palvelupyynnön . Samalla voidaan tarkistaa muutkin yhteystiedot ajantasalle.

Vastaa