Skip to main content

Liittymänhallinta

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Ihmetyttää tuolla omien sivujen liittymänhallinnassa jatkuvasti väripohjalla komeileva seuraavanlainen viesti:

"Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."

Olen ollut Koti-TV-asiakas kesäkuun alusta alkaen, ja tuo sama teksti on möllöttänyt paikallaan alusta asti. Onkohan mitään toivoa, että tilaukseni käsittely joskus saataisiin päätökseen ja pääsisin ns. normaalitilanteeseen?

4 kommenttia

  • August 17, 2012
Hei yarchum!

Tuo keskeneräinen tilaus koskee ilmaisten kanavapakettien irtisanomista. Irtisanominen tapahtuu 2.9., minkä jälkeen pääset taas normaalisti tekemään muutoksia Omien sivujen kautta. Olisitko halunnut tehdä joitakin muutoksia tai tilauksia jo ennen tuota kyseistä päivämäärää?

  • August 18, 2012
Kiitos tiedosta. Jotain tuollaista hieman epäilinkin. Ja kiitos kysymästä, mutta ei ole nyt akuuttia tarvetta muutoksiin. Ihan vaan uteliaisuudesta kyselin, kun tuo viesti on sen verran pitkään siellä kummitellut. ;)

  • October 10, 2012
Soneran teknisen tukihenkilön suosituksesta olisin halunnut käydä katsomassa liittymääni saatavissa
olevaa tietoturvaa. Linkki löytyi Omilta sivuilta, mutta se ei vie oikeaan paikkaan:
https://www4.sonera.fi/OmatSivut/?Laaja ... Tietoturva

  • October 10, 2012
Heippa ritumarja,
kokeilitko eri selaimella, toimiiko linkki silloin? Laitoin varmuuden vuoksi tästä palautteen eteenpäin, jotta asia tutkittaisiin myös täältä päästä. Tarvittaessa ja halutessasi lisätietoa Tietoturva-palvelustamme, pyydän sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä Myyntipalveluumme.