Tilattu Discovery paketti ja ohjelmakirjasto useampi päivä sitten. Sen jälkeen liittymänhallinnassa imoitus:
>>Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.>>
Itse tilattu palvelu alkoi näkymään heti, koskahan tuo ilmoitus omilta sivuilta lähtee pois ja siellä voi jotain tehdäkin?
Sivu 1 / 1
Oletkin jo ehtinyt ottaa tästä asiasta yhteyttä Asiakaspalveluun ja korjaus on tulossa. Kyse on tilausjärjestelmän virheestä liittymäsi kohdalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.