Tilattu Discovery paketti ja ohjelmakirjasto useampi päivä sitten. Sen jälkeen liittymänhallinnassa imoitus:
>>Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.>>
Itse tilattu palvelu alkoi näkymään heti, koskahan tuo ilmoitus omilta sivuilta lähtee pois ja siellä voi jotain tehdäkin?
Liittymänhallinta: tilauksen käsittely kesken
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.