Skip to main content
Yritin päästä Omat Sivut -kohdan liittymänhallintaan kolmella eri selaimella, mutta linkkiä klikkaamalla palvelu vaan kirjaa aina ulos. Pitäisi päästä katsomaan kauanko laajakaistasopimusta on vielä jäljellä, mutta nytpä ei ole sitten siitä mitään hajua. Milloin voin odotella pääseväni katsomaan liittymäni tietoja?
Hei Wiudis!

Kuulostaa siltä että olet asioinut Soneran Omilla Sivuilla matkapuhelinpuolen tunnuksilla, jolloin Omilla Sivuilla sinulla näkyy vain lmatkapuhelinpuolen liittymät.

Mikäli haluat että näet kaikki liittymäsi/ palvelusi yksillä tunnuksilla Soneran Omilla Sivuilla, on sinun luotava uudet tunnukset verkkopankkitunnistautumisella.

Ohjeet verkkopankkitunnistautumiseen löydät täältä: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Registe ... d=some8846

Saat tällöin valita käyttöösi haluamasi käyttäjätunnuksen ja salasanan millä kirjaudut jatkossa Omille Sivuille.
Kommentoinpa tätä ohjetta ettei pidä paikkaansa juuri nyt. Olen luonut aiemmin Sonera tunnukset verkkopankkikirjautumisella ja toimivat vielä viime viikolla laajakaista liittymän hallintaan, mutta nyt heittävät ulos aina kun yrittää päästä laajakaistaliittymän hallintaan. Omat tiedot ja laskutuksen saa kyllä näkyviin. Lisäksi webmail servu on kaatunut totaalisesti, tulee vain Http error 500 ja apache servun vikakoodia.
Hei Xenofin,

Tällä hetkellä näyttäisi ainankin Sonera tunnuksilla pääsevän liittymänhallintaan ja webmailikin toimii. Vieläkö sinulla on ongelmaa noiden kanssa? Jos sinullakin on lähtenyt toimiman, niin on tosiaan voinut olla jokin häiriö palvelussa.
Itselläkin kaikki laajakaistan liittymänhallinta-linkit vain kirjaavat ulos, kun olen kirjautunut sisään Sonera-tunnuksilla. Kirjautumalla laajakaistatunnuksilla nuo sivut näyttäisi toimivan.
Minulla on ollut sama ongelma, jatkuvasti ja siitä alkaen, kun liittymän tilasin. Kirjaudun sisään laajakaistan tunnuksilla ja usein systeemi heittää minut ulos saman tien; toisinaan taas pääsen OmatSivut-sivulle, mutta siitä eteenpäin en pääse. Olen muistaakseni yhden ainoan kerran onnistunut pääsemään Liittymänhallintaan saakka, mutta sieltäkin lensin taas ensimmäistä linkkiä klikattuani välittömästi ulos. En siis pääse millään käsiksi mihinkään tietoihini tai asetuksiini. Olen kokeillut Firefoxilla, IE:llä ja Chromella sekä Soneran että DNA:n liittymästä ja lopputulos on aina sama. Selaimen osoiterivillä vilahtaa jotakin "invalidateSession" tms. ja sitten ollaankin Kirjaudu/Ulos/Yksityisille-sivulla.

Ehdotan, että tosissaan korjaatte viimeinkin vian, kun en ole näköjään edes ainoa, jota se koskee.
Hei Molskis,

Tarkistatko tiedoissasi näkyvän liittymänumeron. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron tähän kohtaan, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Hei, liittymänumero on nyt tarkistettu (väliviiva poistettu).
Hyvä, tällä hetkellä Omat Sivut ja Liittymänhallinta tuntuisivat toimivan niin kuin pitääkin. Kiitos!
Hei Molskis,

Siellä oli ollut liittymän tilaus kesken ja tuosta syystä omien sivujen hallinta oli toiminut niin kuin kerroitkin. Kuittasimme tilauksen valmiiksi.

Kun liittymääsi oli kytketty, niin taloyhtiössä oli ilmeisesti pitänyt vetää kaapelia lisää. Tästä oli ilmeisesti unohdettu meille laittaa kuittausta, joten tilaus ei ollutkaan valmistunut. Onneksi tuossa oli liittymä jo muiden asetusten puolesta silloin laitettu valmiiksi, niin yhteys on ollut jo toiminnassa. Ja nyt pitäisi Omien sivujenkin toiminnan puolesta olla kaikki toiminnassa.
Hei Marko-,

Kiitos asian selvittämisestä! Liittymän kytkeminen vaati tosiaan lisäkaapelointia taloyhtiössä, ja koska taloyhtiön tilaama urakoitsija oli sama kuin Sonerankin asiassa käyttämä alihankkija, niin he yksin tein kytkivät kaapelin keskittimeen asti. En aavistanut, että jotakin oli Soneran puolelta vielä hoitamatta, koska olin saanut liittymäsopimuksen, modeemin ja käyttäjätunnukset jo heti liittymän tilattuani, mistä kului vielä runsas kuukausi siihen, että kaapelointi vihdoin saatiin kuntoon. Hyvä, että asia selvisi.

Vastaa