Skip to main content

Liittymäni

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Liittymäni ilmeisesti suljettiin maksamattomien laskujen vuoksi, haluaisin tehdä sopimuksen laskuista ja sen auki silleen. esim. muut voi miulle soittaa. Miten nyt teen kun en mistää voi soittaa asiakaspalveluun??

5 kommenttia

  • August 20, 2012
Moi Pinkku26, Saat liittymäsi takaisin auki vain maksamalla erääntyneet laskusi. Liittymä avautuu automaattisesti, kun maksusuoritus näkyy meillä. Tämä voi kestää pari-kolme pankkipäivää. Liittymän avauksesta aiheutuu sinun seuraavalle laskulle avausmaksu 7,99 euroa.

  • August 20, 2012
Eli minun pitää maksaa kuinka paljon? yli 100 e? Enkö pienituloisena voi tehdä suunnitelmaa?

  • August 20, 2012
Pinkku26: Täällä palstalla emme käy läpi laskutietoja. Voit jättää meille asiasta palvelupyynnön, niin voimme katsoa tilanteesi yksityiskohtaisesti.

  • August 20, 2012
Pinkku26 kirjoitti:
Eli minun pitää maksaa kuinka paljon? yli 100 e? Enkö pienituloisena voi tehdä suunnitelmaa?

Pienituloisten ei edes kannata olla Sonerassa, mistä tahansa muualta saa puhelinlaskua reippaasti alas. Esim. Saunalahti, Tele Finland, DNA Pro, onhan näitä. Ja mikä parasta usein palvelu paranee.

Minä kun vaihdoin Sonerasta pois, niin sain ASIAKASPALVELUA, DATAKATOT poistui, MOBIILINETTI lakkasi pätkimästä 24/7, verkon LAAJUUS parani ja sekin vielä, että kuukausilaskut PIENENI.

Nyt minulla on siis Nettitikku maksiminopeudella jopa 21M kodin ainoaksi laajakaistaksi (toteutuva nopeus 8M-14M kotona yötäpäivää), Mobiililaajakaista älypuhelimeen 0.5M (toimii todellisuudessa 10M-nopeudella, en tiedä miksi, Elisa ei halua edes tutkia "vikailmoitusta") ja liittymänä Satakieli 2000, jossa 2 000 min puheluita 0 € 6 kk ajan, sitten 2,90 € kk. Kuukausilaskut noille on siis noin 10-15 euroa alennuksineen ja kun alennukset loppuu, lopullinen summa tulee olemaan 20,7 euroa. Mielestäni melko kivasti tällaisesta puhemäärästä ja datarajattomista neteistä.

Soneralla tuskin on parempaa tarjousta? ;)

  • September 13, 2012
6ePra4Ru kirjoitti:
[quote="Pinkku26":1wfma5ni]Eli minun pitää maksaa kuinka paljon? yli 100 e? Enkö pienituloisena voi tehdä suunnitelmaa?

Pienituloisten ei edes kannata olla Sonerassa, mistä tahansa muualta saa puhelinlaskua reippaasti alas. Esim. Saunalahti, Tele Finland, DNA Pro, onhan näitä. Ja mikä parasta usein palvelu paranee.

Minä kun vaihdoin Sonerasta pois, niin sain ASIAKASPALVELUA, DATAKATOT poistui, MOBIILINETTI lakkasi pätkimästä 24/7, verkon LAAJUUS parani ja sekin vielä, että kuukausilaskut PIENENI.

Nyt minulla on siis Nettitikku maksiminopeudella jopa 21M kodin ainoaksi laajakaistaksi (toteutuva nopeus 8M-14M kotona yötäpäivää), Mobiililaajakaista älypuhelimeen 0.5M (toimii todellisuudessa 10M-nopeudella, en tiedä miksi, Elisa ei halua edes tutkia "vikailmoitusta") ja liittymänä Satakieli 2000, jossa 2 000 min puheluita 0 € 6 kk ajan, sitten 2,90 € kk. Kuukausilaskut noille on siis noin 10-15 euroa alennuksineen ja kun alennukset loppuu, lopullinen summa tulee olemaan 20,7 euroa. Mielestäni melko kivasti tällaisesta puhemäärästä ja datarajattomista neteistä.

Soneralla tuskin on parempaa tarjousta? ;)[/quote:1wfma5ni]

Hei!

Unohdit vielä mainita, että satakielestä saat myös S-bonusta! Mainitsemisen arvoinen etu sekin.

Tosin taisi myös jäädä mainitsematta, että kyseiset 2000 minuuttia kuussa koskevat vain Elisan verkon sisällä soitettuja puheluita (Saunalahti, Elisa, Kolumbus). Elät ilmeisen sisäsiittoisessa yhteisössä mikäli kaikki puhelusi tuolla 10-15€ laskulla ovat olleet ilmaisia. Soneraviha on niin syvällä, ettei Soneran liittymät omistaville kavereille edes soiteta. Tekstiviestejäkään et taida lähettää (n. 7snt/kpl). En myöskään usko, että tuo "vahingossa" lipsahtanut 10M nopeus mobiilinetissäsi kytkettäisiin joka asiakkaalle.

Rajaton netin käyttö on kieltämättä mukava ominaisuus, joskin vain hyvin marginaalinen käyttäjäryhmä ei nykyisten rajojen sisällä kuukausittain pysy.

Kuka siis nykyään enää hintaa katsookaan? Peruskäytössä puhelinliittymät maksavat keskimäärin sen 10-20€/kk sisältäen kaiken tarpeellisen käytön.Toivoisinkin, että Saunalahdelta löytyisi tästä eteenpäinkin sinulle kaikkein parhaiten sopiva liittymä. Tälle foorumille kun olet jo lähes 300 viestin edestä saanut itkettyä olematta edes asiakas. :D

-KIKIMPI