Hei,
Mitähän tapahtui laajakaistan toimittamiselle?
Tilauksen päivämäärä: 12.09.2012
Tilausnumero: 4671877
Liittymän numeron löydätte profiilistani asiakasnumero -kentästä.
Kohde on valokuitukohde, ja mainostatte että näissä toimitus on 1-3 työpäivää. Modeemi saapuikin luvatusti tuossa ajassa postin kotiin toimittamana. Tänään 20pv piti asentajankin käydä kellarin jakamossa.
Tekstarina tullut tieto, että asentaja tulee 20.09 kello 08:00 - 20:00 välisenä aikana olikin harhaan johtavaa informaatiota. Ainakaan en ole saanut asennuksesta kertovassa tekstarissa mainittua toista viestiä, jolla vahvistetaan laajakaistan avaus - ja modeemin DSL valo on pimeänä.
Tutkin "Omat Sivut" palvelussa, josko sinne on tullut lisätietoja asennuksesta, mutta ei - ja liittymähallintakin kertoo havaitun teknisen ongelman:
"Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun."
Ja huomenna toimihenkilönne marssivat ulos eli turhaan yritän aspaan soitella, mahtaakohan tekniikkakaan olla paikalla.
Eipä alkanut asiakassuhteemme kovinkaan ruusuisesti, valitettavasti. Toivottavasti vain alun kankeutta!
"Liittymänne asennetaan..." ähäkutti heti luuli!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.