Moi,
Pirauttelin asiakaspalveluun tuossa 11.4. asiana liittymänopeuden/tyypin muutos. Sanottiin, että pari päivää pitäisi mennä. Nyt kolmisen viikkoa tuon jälkeen, ei ole vieläkään vaihtunut. Jokseenkin pitkäksi tuntuvat venyvän nämä päivät. Ei sen puoleen, että aika on tuntunut menevän niin nopeaa, että se tuntuu parilta päivältä, mutta kun kalenteria katsoo, niin huomaa tilanteen olevan vähän toisenlainen.
Ostin modeemin, koska ajattelin saavani sen ostolle vielä jotain vastiketta sen ajan kun tässä nykyisessä osoitteessa vielä asun. Nyt alkaa näyttämään vähän toiselta, ja modeemiakaan ei voi enää palauttaa, kun tässä liittymän kanssa on mennyt niin kauan.
t. Ville
Liittymänopeuden/tyypin muutos
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.