Skip to main content
Hei! Mulle tulee kahdenlaista laajakaista laskua kuukausittain ja molemmissa on eri liittymänumero. Maksanko toisesta aivan turhaan? Havahduin tähän tänään laskuja maksaessani. Kahdenlaisissa laskuissa on aina eri euromäärä. Onko mua ns. kusetettu soneran toimesta kun maksan kahta erimääräistä laskua samassa kuussa. Toinen laskuista tulee alkukuusta ja toinen loppukuusta, ja molemmissa on eri liittymänumero. Voiko yhden liittymän omistaneella olla kahta eri liittymänumeroa? Tätä laskutussysteemiä on jatkunut pitkään, ainakin 2008 vuoden puolelta. Jos mua on huijattu, niin vaadin takaisin maksamani ylimääräisen toisen (ja sen kalliimman) liittymän kuukausimaksut. Voisiko joku ystävällisesti ja rehellisesti selvittää tämän mulle? Jos mua on huijattu, niin mielummin ilman viranomaisten puuttumista asiaan, sonera voisi hoitaa mahdollisen pahan mokansa eli rahat takaisin mulle. Ellei, niin mun osalta sonera vaihtuu elisaan ja viranomaisille tulee työtä. Pankista kyllä saa tarkat maksutositteet siitä, kuinka kauan tätä peliä on jatkunut.

t:nimimerkki;Esperanto
Asiakkaalla voi olla useita liittymiä. Ellet ole varma mistä liittymistä sinua laskutetaan, ota yhteys Asiakaspalveluun ja asia selviää sitä kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa