Miksei Soneran asiakaspalveluun ole sähköpostiosoitetta?
Olisin halunnut kysyä, että olisiko mahdollista muuttaa liittymän saldo tiedotteen tuloa. Kyllä mä mielelläni ottaisin vastaan yhden "Liittymienne saldo ajalla se ja se on yhteensä'---€ ", mutta kun sieltä tulee parhaimmillaan kolme viestiä samasta aiheesta.Miten Sonera selittää tämän järkeilyn?
Sivu 1 / 1
Hei Merja73!
Lisäätkö asiaksanumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa saldoviestejä tarkemmin . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Tuleeko viestit täysin identtisinä ja ihan peräkkäin?
Lisäätkö asiaksanumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa saldoviestejä tarkemmin . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Tuleeko viestit täysin identtisinä ja ihan peräkkäin?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.