Skip to main content
Minulla on Kodin netti teho, joka korjaajan käynnistä huolimatta pätkii jatkuvasti (valehtelematta viiden minuutin välein, ja toinen viisi minuuttia menee kunnes yhteys toimii taas). Korjaaja kävi huhtikuussa, mutta ongelma jatkunut silti. Otan yhteyttä uudestaan vasta nyt, koska en yksinkertaisesti ole jaksanut käydä puimaan asiaa uudestaan kun tuntui viime kerrallakin olevan hieman hankalaa ja asiakaspalveluun sai puhelimessa jonottaa todella pitkään.
Nyt kuitenkin hermo menossa lopullisesti ja haluaisinkin kysyä, että onko määräaikaista sopimusta mahdollista purkaa syystä että yhteys pätkii jatkuvasti? Korjaajakin on siis tosiaan käynyt.
Osaatko sanoa missä pätkiminen tapahtuu?

-> Korjaajahan kävi ... mitä hän sanoi... ja jos ei korjaantunut.. ei voi sanoa korjaajaksi.. vai?

-> Reitittimen malli (pitäisi kai olla kunnossa jos korjaaja kerran kävi)?

-> Toteutustekniikka kaapeli/ kuitu?

-> Onko DNS palvelussa vika, kokeile vaihtaa 8.8.8.8 ja 8.8.4.4, ohje: https://sites.google.com/site/jasunsivu/dns-nimipalvelimet
Moikka suvisok!

Mikäli ongelma ei vikailmoituksen myötä korjaantunut, suosittelen olemaan yhteydessä vikapalveluun pikimmiten. Saadaan tarkastettua tilanne kanssasi puhelun aikana. Voit myös jättää palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Vastaa