Minulla on käytössä tehdashuollettu Samsung Galaxy s4, kännykällä kun yrittää soittaa, saa soittaa monta kertaa että se edes hälyttää. Samoin kuulemma kun minulle yrittää soittaa, ilmoittaa ettei numeroon saa yhteyttä. Jos saa soitettua tai joku soittaa niin kuuluu vain vähän aikaa, puhelu ei kuitenkaan katkea mutta menee ihan mykäksi. Tekstiviesteistä en tiedä tuleeko perille vai ei ja netti toimii aina välillä... Näytön yläpalkissa kuitenkin on kaikki nuo pykälät täynnä, ettei pitäisi kuuluvuudesta olla kiinni. Voisiko liittymässä olla vikaa? Liittymä on kuitenkin toiminut aiemmilla kännyköillä, ainoastaan sim kortti on vaihtunut.
Sivu 1 / 1
Hei jokutyyppi!
Kiitos viestistäsi. Tässä on syytä tutkia liittymäsi tilanne eli liittymästäsi pitäisi tehdä vikailmoitus.
Vikailmoituksen voit tehdä esimerkiksi Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some3417
Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja tämän jälkeen valitaan kohta Tee vikailmoitus. Vaihtoehtoisesti voit tehdä vikailmoituksen soittamalla vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vikailmoitusta varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkejä ongelmatilanteista: päivämäärät ja kellonajat, mihin numeroon olet soittanut tai mistä numerosta sinulle on soitettu, missä osoitteessa tai osoitteissa ongelmat ilmenevät sekä kuvaus ongelmasta. Lisäksi käytössäsi olevan puhelimen malli tarvitaan eli sinun kohdallasi Samsung Galaxy s4.
Kiitos viestistäsi. Tässä on syytä tutkia liittymäsi tilanne eli liittymästäsi pitäisi tehdä vikailmoitus.
Vikailmoituksen voit tehdä esimerkiksi Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some3417
Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja tämän jälkeen valitaan kohta Tee vikailmoitus. Vaihtoehtoisesti voit tehdä vikailmoituksen soittamalla vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vikailmoitusta varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkejä ongelmatilanteista: päivämäärät ja kellonajat, mihin numeroon olet soittanut tai mistä numerosta sinulle on soitettu, missä osoitteessa tai osoitteissa ongelmat ilmenevät sekä kuvaus ongelmasta. Lisäksi käytössäsi olevan puhelimen malli tarvitaan eli sinun kohdallasi Samsung Galaxy s4.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.