Skip to main content
Hei!

Olen muuttanut edellisestä osoitteestani pois ja siinä samassa tarkoituksena oli irtisanoa laajakaista. Muistaakseni sovin tästä asiakaspalvelijanne kanssa jo soittaessanne minulle ilmeisesti tarjotaksenne jatkosopparia. Lasku kuitenkin tuli kuitenkin vielä perässä.

Liittymän irtisanomisesta on tehty asiakkaallenne todellla kiusalliseksi. Omat sivut -palveluunne sisään kirjautuessa saan jonkinlaisen "kiitos käynnistä" -viestin ja ohjauksen takaisin etusivulle. Sama ongelma esiintyy jokaisella selaimella ja eri tietokoneilla. Salasanaakin olen vaihtanut useaan otteeseen ongelmaa selvitellessä. No, tuskinpa sieltä muutenkaan pystyisi irtisanomaan liittymää tai tekemään muutakaan tulosta tuottavaa.

Lisäksi soittopyynnön jättäminen on jatkuvasti täynnä tältä ja seuraavalta viikolta, eikä myöhempiä ajankohtia pysty edes varaamaan. Koska ette vastaanota sähköpostiakaan, ainut vaihtoehto on soittaa maksullinen puhelu. Nettisivun 0min odotusaika ei vastaa puheluun todellisuudessa vajaan 5min odotuksen jälkeenkään. Halvemmaksi tulee antaa liittymän raksuttaa menemään kun painia teidän asiakaspalvelussanne.

Muilla vastaavilla palveluntarjoajilla on ilmaisia asiapalvelunumeroita sekä toimivia käyttöliittymänhallinta elimiä netissä. En olisi asiakkaanne enää hetkeäkään, ellei olisi pakko.
Hei kake_j!

Kiitokset palautteesta. Parannettavaa siis tällä saralla vielä riittää. Liittymän irtisanominen ei Omien Sivujen kautta onnistu, mutta mikäli asian hoitaminen on vielä kesken, lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin. Löydetään yhteysnumerosi sitten sitä kautta ja soittelemme sinulle jotta saadaan asia vihdoin ja viimein hoidettua. Huikkaa vielä tänne kun olet numeron lisännyt niin tiedetään hoitaa homma kuntoon.

Vastaa