Skip to main content
Hei! Minulle tarjottiin soneran ADSL:n vaihtamista Laajakaista Extraan, modeemi on jo saapunut. Määräaikainen ADLS-liittymäni sopimus päättyi tänään 10.12, Laajakaista Extran myynyt myyjä sanoi että kaapelinetin pitäisi toimia heti, kun modeemi on kytketty seinään, mutta ADSL toimii vieläkin, kuinka kauan kestää, että kaapelinetti alkaa toimimaan taas?
Todennäköisesti liittymätyypin muutos on tilattu tälle päivälle. Ennen kuin muutos menee läpi ja kaapelimodeemi valtuuttuu, ei kaapeliyhteys lähde toimimaan. Jos yhteys ei tämän päivän aikana ala toimia kaapelimodeemin kautta, kannattaa sinun tiedustella asiaa asiakaspalvelunumerostamme 0200 17000 (valikosta 2 ja 1).

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa