Hei,
tilasin tuossa viime syksynä tämän soneran kaapeli-extran, ja siitä lähtien on ollut pelien kanssa ongelmia, eikä niitä ilmeisesti voi korjata. Suunnittelin sitten vaihtoa takaisin ADSL:ään kun tuollainen 29,90€/kk 8/1Mbit olisi tarjolla.
Tässä on vielä sopimusta jäljellä reilu vuosi, mutta kun liittymä ei oikein sovellu omaan käyttöön niin kuin pitäisi, ja pysyisin edelleen Soneran asiakkaana, niin sopimuksen voinee purkaa?
Eli vaihtaisin kaapelin ADSL:ään 24kk sopimuksella.
Onnistuuko?
Liittymätyypin vaihto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.