1. Miksi lasteni liittymät eivät näy Omat sivuilla, vaikka sivuilla lukee että niillä voi hallinoida kaikkia nimissäni olevia liittymiä?
2. Oman liittymäni saldo on tällä hetkellä kaksinkertainen luvattuun liittymän hintaan verrattuna, poikani liittymä 4n kertainen, tyttären saldo näyttää olevan kohdillaan. Liittymien hankinnasta on kulunut viikko, saa nähdä mitä lasku on kuun lopussa ;) Mitään tietoa ei ole mistä nuo ylimääräiset maksut ovat syntyneet.
3. Olen soittanut pari kertaa Soneran asiakaspalveluun, mutta luulisi ettei siitä nyt kerry kymmeniä euroja, ensin joutuu jonottamaan yli 10 minuuttia, olikohan tämäkin aika maksullista?
4. Kiireisenä mutta nuukana työssäkäyvänä perheenäitiniä tällainen asiakaspalvelu on syvältä!
Liittymien hallinta Omat sivuilla & saldon jatkuva nousu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.