Skip to main content

Liitymän vaihto

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, minulla on saunalahden liittymä, mutta ajattelin vaihtaa sen teidän Sopiva fiksu plus nettiin. Tarjousehdoissa ei lukenut mitään että sopimus olisi määräaikanen, ei kai näin ole(voin siis vaihtaa pois Sopiva fiksu plus netistä jos se jostain syystä ei miellytä)? Tämän hetkinen sopimukseni saunalahden kanssa ei ole määräaikainen, jos ostan teiltä liittymän hoidatteko te vanhan sopimuksen irtisanomisen(, kun haluan pitää numeron samana)? Ja jos ette, millon vanha sopimus pitää irtisanoa, jotten joudu olemaan ilman liittymää(pitkiä aikoja)

3 kommenttia

  • November 26, 2012
Moi peksu! Sopimus ei ole määräaikainen ellet ota uutta puhelinta samalla. Voit muuttaa liittymäpakettia vaikka kerran laskutuskaudessa veloituksetta, jos tarve niin vaatii. Me hoidamme siirron alusta loppuun eli sinun ei tarvitse olla yhteydessä Saunalahteen erikseen. Jos haluat voin pirauttaa sinulle ja hoidetaan asia kuntoon. Laitatko siinä tapauksessa puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Numero ei näy muille käyttäjille.

  • November 27, 2012
Johannes kirjoitti:
Moi peksu! Sopimus ei ole määräaikainen ellet ota uutta puhelinta samalla. Voit muuttaa liittymäpakettia vaikka kerran laskutuskaudessa veloituksetta, jos tarve niin vaatii. Me hoidamme siirron alusta loppuun eli sinun ei tarvitse olla yhteydessä Saunalahteen erikseen. Jos haluat voin pirauttaa sinulle ja hoidetaan asia kuntoon. Laitatko siinä tapauksessa puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Numero ei näy muille käyttäjille.

Mites kun nykyisessä kännykässäni on (normaali) SIM-kortti ja puhelimessa jonka nyt ostan on mikro-SIMkortti. Asia ei varmaan hankaloitu mitenkään. Vaan lähetätte normaalisti mikro-SIMin

  • November 28, 2012
Moi peksu! Asia saatiinkin hoidettua kuntoon puhelimitse.