Skip to main content

lisää laitteita adsl-verkkoon

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulla kuten varmaan aika monella suomalaisella perheellä on useampia tietokoneita ja älypuhelimia/iPadeja . Jouluna tulee lapset kännyköineen ja kannettavineen.
Viisi IP-osoitetta ei riitä tiedon valtatiellä viihtyvälle perheelle.

Miten saan ADSL-modeemini toimimaan niin että saan yhteyden useammasta kuin viidestä laitteesta.

Onko Soneralla tällaista palvelua?
Toimiiko tuo yrityspuolen palvelu siten että saan talouteeni vaikkapa 10 iPadia kerralla?

Jos siellä Soneralla on joku myyjä joka osaisi myydä tällaisen tuotteen niin olisin iloinen tarjouksesta.

alex

1 kommentti

  • December 29, 2011
Hei Delpiero,
Modeemin voisi laittaa reitittäväksi, apuja tässä toimenpiteessä saa tarvittaessa Helpsonilta, puh. 0600 10100, ma-pe 8-21, la 9-17. (1,99e/min +pvm/mpm), http://www.helpson.fi
Jos kyseessä on yritys, voit jättää tarjouspyynnön tällä lomakkeella.